hehe

jag suger på det här. hundbloggen är mycket roligare att skriva i för den har betydligt fler läsare haha. jaja, denna och förra veckan har varit riktiga helvetesveckor. massor av prov (har haft ett varje dag i tre dagar nu) och så har jag varit sjuk på det och missat en massa. lite jobbigt men det får man väl ta. dessutom har vi en lärare som är helt :@@@@@ så idag hade vi en 4 timmars håla, eller vi har.. den slutar klockan 13 idag. hehe. så jag hade en lektion kl 8 och en kl 13, onödigt!!! åkte hem iallafall. får se om jag går på den andra lektionen, ska ändå in till stan och se new moon senare :) så ja, får försöka skriva lite bättre. kalas imorgon, kanske fotar lite. vi får la se. eller så tar jag med kameran in till stan nu.. hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0