Ont i ryggen, som vanligt

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men ibland känns det bara så tråkigt haha. Kan skriva om senaste dygnet och sådär iallafall. Igår efter skolan åkte jag och pappa upp och tränade för Jenny Damm. Fick riktigt många bra tips och lärde mig en hel del. Vet vad jag ska ändra och träna mer på och sådär :) Ska bli roligt! :D
På kvällen var och och några till på Retro i Helsingör. Det var roligt där men jag halkade när jag sprang ner för en trappa så nu har jag rätt ont i ryggen. Men det är sånt man får ta om man springer i trappor -.- Kom till Bjuv 7 i morse och resten av dagen har jag bara sovit/slappat. Skulle se Schindler's List ikväll men såg inte så mkt eftersom jag ogillar blod och sådär.. Nu tänkte jag hämta Daimtårta haha, och sen massera hund och till sist sova. Imorgon/idag ska vi tura med släkten!

(har ingen bild som relaterar till inlägget känner jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0